HOME ABOUT CONTACT

iloveyoutoomuch

köpt en nikon d3100 och till den en jävla objektiv för 4000kr.
nu ääntligen ska det bli fina bilder!

2days3countrys0khachingleft

I torsdags stannade jag kvar i malmö för att tidigt natten mot fredag skulle vi åka till hamburg och göra lite business. Can't tell yet. Tog 12h bilresande sammanlagt och jag var helt slut. Fick mycket gjort och lärde mig en hel del, knowledge is money!

Nu sitter jag i bilen på väg till köpenhamn för en dag med shopping och god mat.

Trött igår och likadant idag ..

don't know any good

fick med mig detta hem idag när jag gick en snabb runda på triangeln. i♥sale
handlar så sjukt mkt så orkar inte visa upp allt. men ska bli bättre på det då jag har köpt en systenkamera! happi_tjej_utropsteckenpunktcom liksom!

juste, köpte en barbourjacka inne på olséns i tisdags med, den SKA jag visa snart ..

i'm a bit slow with pictures i know, but have patience

älskar mysiga höstkvällar. hade på mig mina fina fina kappa som min älskade & saknade vän philip pham har designat & sytt helt själv när vi gick sista året på gymnasiet, kommer behålla denna resten av mitt liv och bära upp den stolt när jag är 60år gammal och philip kör över giorgio armani och vercace ..

god mat som vanligt.

doing fine all by myself

Har gått nio dagar sen jag började min utbildning nu, går faktiskt rätt så bra! igår fick mina naglar en fin makeover och exerimentet började ..

resultat ..

i'm the person your mother warned you about

efter maten gick vi alla hem till mig för att umgås. killarna drog och träna så jag och syster klickade hem en massa från nätet, längtar tills det kommer hem!

vill visa upp mina fina pannband? cuz i'm in lööve ..

nog drogad bild.

nu blire sömn för en lååång dag väntar på salongen imorgon. i'm out!

sunday eve

efter jobb och väla gick vi hem och bytte om. fick med mig tre såna här fina "huvudbonader" älskar de!

nu sitter jag på bigbuddha och ska äta god mat, i lokalen är det fullt av hulliganer, kul!

paralyzed

har faktiskt ingen ursäkt för min dåliga uppdatering. eller, njoo har vaknat 8.30 var dag och lagt mig 3.00 så njaae .. såhär har mina dar sett ut iallafall ..

på väg till ansvarig alkohol servering, dag 1 utbildningen

trött dag, skulle ut & köpa mitt första riktiga busskort

13e. detta är vad jag har hållt på med senaste veckan.

slappe söndagarna som jag älskar mest! åt godaste sushin på fuji.

roligaste, mysigaste bästa övernattningen hos min syster. det blev onyttig köttig sallad - pasta, sallad, gurka, tomat, majs, pepperoni, ananas, mango, paprika, lök, kyckling, skinka, räkor, crabsticks, kräftstjärtar & slutligen tonfisk med en jävla massa FET dressing.

sen blev det 2h bakning, croissants & "winerbrödslängder"

lyckade & svingoda!

ansvarig alkohol servering dag 2

hämtat en massa paket på postombudet

fryst som en blek ko varje morgon i väntan på de IQ-befriade människorna som kör linje 7

slutligen idag har jag ätit beskt glass på jobbet. believe it or not, gillar verkligen inte ben-jerrys!

nu ska jag sova, för imorgon blir det fiskning med sköna tjejer i malmö. kommer spendera min fredagskväll där och ro hem båt full med $

night readers .. & haters ;)

unhealty breakfast

this is a sad story about trang le.

sitter i min ensamhet och äter mcdonals tio på morgonen.

i know you like how it feels

sitter på tåget på väg till malmö nu. köpte frukost på stationen så sitter och mumsar på det just nu medana jag spelar wordfued.

i'm so glad i did it, i'm so happy it's over

det blev en snabb busstur till stationen, köpte mitt kort och åkte tillbaks till vår restaurang och sedan åkte jag med mina föräldrar hem.

imorgon är the big day, för mig iallafall. lite smått nervös, skämmebarn i know.
vad jag ska göra får ni reda på när det väl är igång, nothing big though so don't hold your breath. jag är överlycklig just nu, kan inte sluta le, vill bara skratta, SKIRKA & SJUNGA!!!! TRAAALALALATRAAA LALA!!!!!!!!

här bjuder jag på en bild på det överlyckliga mongohuvet :D mobilbloggar imon!

new chapter

på väg till stationen nu, ska köpa mitt allra första skånekort.

just nu med min bästa vän

just another stupid reason to wake up this day

har inget speciellt att dela med er om gårdagen eller idag så ni får fortsätta se på bilderna jag lovade.

where's my sunshine

eftersom mitt liv är rätt händelsefullt just nu, right? så laddar jag upp en massor med bilder från alanya. så det blir tre dagar irad med bildbomb.

imorgon ska jag på en utbildning i ansvarsfull servering. ska vakna 7.00!!! har inte gjort det sen, gud vet när. iallafall, utbildningen är på två dagar, imorgon och på onsdag nästa vecka. från 8,30 - 16,30. knowledge FTW!

enjoy.

på kastrup airport bjöds det på mini hot chocolate från starbucks

på första hotellet. det blev lite strul med hotellen när vi kom dit. fick inte vårt hotell vi hade bokat så vi skickades till en rutten mitt i ingenstans. efter många om och men, och bråk med detur vårt flygbolag fick vi byta till ett med bättre standard och bättre läge! precis vid stranden dvs.

kleopatra beach hotell

vårt mysiga rum med en enkelsäg & en dubbel. hela resan sov jag med min syster & chi thuy. thao dissade oss :(

jag och min älskade kusin, lyckliga. första dagen på stranden 17.00.

first night out

on the elevator

min lunch varje dag. maten var usch! stort utbud dock. trodde jag skulle gå ner ett par kilo pga den svettiga maten men damn, i gain weight.

på väg till stranden. älskar mina gula madrasser.

det var alldeles för varmt för att ligga på sanden.

tbc. gnight ♥

fear can not take, what you do not give it

fortfarande vaken, jag som ville sova tidigt och vara utvilad idag för en heldag i malmö. ska äta gott, shoppa lite, äta lite mer sen blir det 1års kalas på kvällen. söta michelle fyller år och jag har beställt en underbar tårta till henne!

är så trött i kroppen men klarvaken i huvet, beror nog på pappas grön te, damnit. ska aldrig dricka så mycket så sent.

no matter how tired a girl is, she can still put on that fake smile. not me though, just saying.

another day in paradise

haft en skön avslappnande dag idag. inte gjort något alls, helt utvilad, dock resulterar det med påsar under ögonen, har alltid haft det problemet ;/ too bad.

nu ska jag med hela familjen till min faster och fira hennes dag med goo mat och tårta!

såhär ser jag ut just nu.

fear is a darkroom where negatives develop

första dagen jag sover med ljuset släckt på länge. tack vare att jag har syster brevid mig inatt. i'm a little coward.

happy birthday baby

storstädade hela huset igår, känns så himla skönt att vakna till ett skinande rent hem!
idag blir det hummer kalas + massa gott och tårta.
nu ska jag klä på mig och ta bussen (blivit bästis med bussen igen) till restaurangen, beställa stortårta, hämta tårta, hämta hummer och handla mat. måste hinna göra detta på två timmar! good luck kungtrang.

live simply, laugh often, love deeply

väcktes klocken tio idag, typisk då jag är HELT ledig idag. låg i sängen fram till ett, steg upp, tog en dusch och nu sitter jag här. ska dra till stan snart, så fort regnet lugnat sig.

imorgon blir det kalas! jobb hela dagen och hummer på kvällen och massa gott till det, men bästa sällskapet - my family.

snabba cam bilder på hur jag ser ut just nu, ska vänta tills håret torkat, sätta upp det och på med gummistövlar and i'm out.

same shit, different day

i måndags var det som sagt jobb, och även hela tisdagen. idag har jag gjort massa ärenden och fixat massor med jobb och pappersarbete, känns så jävla skönt att jag fått allt gjort nu. om allt går enligt planerat kommer jag befinna mig mycket i malmö härdanefter, håller tummarna!

min datormus har lagt av, fml! därför orkar jag inte ladda upp någon bild, hatar att använda laptopen utan mus, känner mig typ mentalt och psykiskt handikappad med "laptopmusen/touchen or whtever they say" fråga mig inte hur eller varför, kan ändå inte förklara. lovar att uppdatera flera gånger imorgon, men bilder då :)

at work

vaknade till en dålig nyhet idag strax innan tio. gjorde lite mat och sen ringde telefonen, jobbet. så runt tolv var jag på väg mot bussen och nu jobbar jag till halv nio ikväll.

märkte idag när jag gick mot bussen att hösten verkligen är här, så himla fint!

trang le.

är hemma nu eller varit det sen klockan två, ligger i min stora sköna säng just nu efter att ha umgåtts med familjen, saknar mamma och pappa så himla mycket. just nu är jag lycklig & brun, fjällar som fan på näsan dock.
har bestämt mig att det ska bli förändringar i mitt liv nu, måste börja ta tag i saker, verkligen göra något istället för att bara hänga och lata mig. gjort det ett bra tag nu & ser inga framsteg.

ska bland annat försöka

- bättra på mina sovvanor
- äta mer nyttigt
- träna minst 2 gånger i veckan
- sluta lata mig
- blogga mer, nu när mobilblogg funkar
- sluta slösa pengar på onödiga ting
- försöka sluta göra "killting" som tex svära, rapa & vara allmänt högljudd, SVÅRTAST!
- sluta försöka glädja andra & börja vara mig själv till 100%
- ta vara på livets minsta sekunder

jaa, allmänt börja bli ordentlig! (får se hur länge detta hållet, haha!)

imissyousweden

just nu sitter vi alla nio i lobbyn och umgås. bussen hämtar oss om två timmar, alla har packat klart och jag saknar min säng så jäääävla mycket! vi är ganska nöjda med veckan iom att det var mycket ups and downs och små konflikter som det blir när man är 9 personer :) men jag är nöjd som fan, skön vecka och jag är svart haha!

jimmys fried chicken

vaknade tidigt idag och drog direkt ner till stramdem för sista solningen och badningen. gick tillbaks till hotellet vid halv fyra och tog en dusch. promenerade till stan sen med gänget och satte oss på jimmys och åt lite kyckling. nu har jag packat allt och ätit middag sista gången på detta hotellet.

efes & king wings

kom precis tillbaks till hotellet från summer garden, nu har tjejerna köpt öl och killarna king wings så nu har vi tänkt sätta oss i bakgården vid poolen och umgås lite innan vi åker imorgon natt. summergarden var inget för mig, musiken och stämningen. satt som en död docka, too bad.
imorgon lyfter planet 5.30 men bussen från hotellet hämtar upp oss 00.30 så vi har en hel dag kvar att sola och bada.