HOME ABOUT CONTACT

where's my sunshine


eftersom mitt liv är rätt händelsefullt just nu, right? så laddar jag upp en massor med bilder från alanya. så det blir tre dagar irad med bildbomb.

imorgon ska jag på en utbildning i ansvarsfull servering. ska vakna 7.00!!! har inte gjort det sen, gud vet när. iallafall, utbildningen är på två dagar, imorgon och på onsdag nästa vecka. från 8,30 - 16,30. knowledge FTW!

enjoy.

på kastrup airport bjöds det på mini hot chocolate från starbucks


på första hotellet. det blev lite strul med hotellen när vi kom dit. fick inte vårt hotell vi hade bokat så vi skickades till en rutten mitt i ingenstans. efter många om och men, och bråk med detur vårt flygbolag fick vi byta till ett med bättre standard och bättre läge! precis vid stranden dvs.





kleopatra beach hotell


vårt mysiga rum med en enkelsäg & en dubbel. hela resan sov jag med min syster & chi thuy. thao dissade oss :(





jag och min älskade kusin, lyckliga. första dagen på stranden 17.00.


first night out


on the elevator


min lunch varje dag. maten var usch! stort utbud dock. trodde jag skulle gå ner ett par kilo pga den svettiga maten men damn, i gain weight.


på väg till stranden. älskar mina gula madrasser.


det var alldeles för varmt för att ligga på sanden.

tbc. gnight ♥


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: bästaste kusin hehe :P

bildbomb det gillar vi! kan du skicka bilder på din iphone till mig också ? :D

2011-10-11 @ 13:36:51