HOME ABOUT CONTACT

paralyzed


har faktiskt ingen ursäkt för min dåliga uppdatering. eller, njoo har vaknat 8.30 var dag och lagt mig 3.00 så njaae .. såhär har mina dar sett ut iallafall ..


på väg till ansvarig alkohol servering, dag 1 utbildningen


trött dag, skulle ut & köpa mitt första riktiga busskort


13e. detta är vad jag har hållt på med senaste veckan.


slappe söndagarna som jag älskar mest! åt godaste sushin på fuji.


roligaste, mysigaste bästa övernattningen hos min syster. det blev onyttig köttig sallad - pasta, sallad, gurka, tomat, majs, pepperoni, ananas, mango, paprika, lök, kyckling, skinka, räkor, crabsticks, kräftstjärtar & slutligen tonfisk med en jävla massa FET dressing.

sen blev det 2h bakning, croissants & "winerbrödslängder"


lyckade & svingoda!


ansvarig alkohol servering dag 2


hämtat en massa paket på postombudet


fryst som en blek ko varje morgon i väntan på de IQ-befriade människorna som kör linje 7


slutligen idag har jag ätit beskt glass på jobbet. believe it or not, gillar verkligen inte ben-jerrys!


nu ska jag sova, för imorgon blir det fiskning med sköna tjejer i malmö. kommer spendera min fredagskväll där och ro hem båt full med $

night readers .. & haters ;)


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Cuong Le

bakningen såg lovande ut! :D

2011-10-21 @ 09:45:30
URL: http://onelifelefttolive.blogg.se/