HOME ABOUT CONTACT

trang le.


är hemma nu eller varit det sen klockan två, ligger i min stora sköna säng just nu efter att ha umgåtts med familjen, saknar mamma och pappa så himla mycket. just nu är jag lycklig & brun, fjällar som fan på näsan dock.
har bestämt mig att det ska bli förändringar i mitt liv nu, måste börja ta tag i saker, verkligen göra något istället för att bara hänga och lata mig. gjort det ett bra tag nu & ser inga framsteg.

ska bland annat försöka

- bättra på mina sovvanor
- äta mer nyttigt
- träna minst 2 gånger i veckan
- sluta lata mig
- blogga mer, nu när mobilblogg funkar
- sluta slösa pengar på onödiga ting
- försöka sluta göra "killting" som tex svära, rapa & vara allmänt högljudd, SVÅRTAST!
- sluta försöka glädja andra & börja vara mig själv till 100%
- ta vara på livets minsta sekunder

jaa, allmänt börja bli ordentlig! (får se hur länge detta hållet, haha!)



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: