HOME ABOUT CONTACT

it's been a while, yes

mina senaste veckor har verkligen gått i ett. men jag ska sakta men säkert komma tillbaks.
saknat bloggen lite grann och har även fått en del good feedback på senaste tiden så det boostar ju också!
 
har lyckats färga mig ett antal gånger under denna tiden. just nu är jag vääldigt ljushårig, askig med en del grå/lila slingor.
going for the grannytrend - haha.
 
hur underbart är det inte att det är coachella just nu? hänger konstant på snapchat och instagram för att följa feedet och drömma mig bort när man ser alla kändisar i deras drop dead georg outfits. #wishiwasthere
 
 
nu ska jag tappa upp ett varmt bad och ha en liten spatid för mig själv, för sen ikväll är det dags för kalas i malmö!


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: