HOME ABOUT CONTACT

CHILL OUT

sitter i bilen på väg hem nu, har spenderat min dag med mitt hjärta. vi steg upp nio då jag hade lite att göra innan min söndag skulle börja. 
brunchade på ikeas löjligt billiga lunch och sedan åkte vi vidare till malmö. 
hälsade på hams föräldrar och sedan blev det emporia i ett par timmar. hittade lite smink, en vinröd blus och en snygg bikini. 
mötte sedan upp min kusin som flyttat till malmö och åt en god middag på chill out, efter det åkte vi hem till hans mysiga lägenhet, drack te och kollade på tv samtidigt som vi småpratade och garvade till då och då. en perfekt söndag! 





Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Jannica Lindmark

Så gott det ser ut!

Svar: det var supergott :D
Trang Le

2015-03-15 @ 23:56:06
URL: http://janlin.blogg.se/
Postat av: angelica

Nomnom

2015-03-20 @ 23:05:26