HOME ABOUT CONTACT

bullshit won't get you nowhere, that's why i bullshit everyday. i wanna be stay right here, at this moment.




jag känner just nu att jag har slut på ideer. inget att skriva om, ingen fantasi. so i'm in desperate need of help. okey, desperate? that's a little exaggerated. however, någon som har något exempel? frågor? om mig, mina vänner/familj, mina kläder, intressen or whatever, anything?
känner att mina läsare är lika död som jag. men komigen nu!



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: cuong le

svar: du kommenterade: "jag med! :D", vad menar du? haha

2011-04-05 @ 07:08:30
URL: http://cuoong.blogg.se/
Postat av: Mitchelle

*favvo parfym?

*hudvårdstips?

*vad är det första du tänker på varje gång du kliver ut från huset?

*ser du dig sj om 5år?

*Fobier? ngt du verkligen hatar eller så?

*länka musik kanske?..



kanske inte de intressantaste frågorna direkt men bara så du har ngt att skriva om? (haha) ^^'



2011-04-05 @ 17:07:47
Postat av: cuong le

svar: jaha! då är jag med dig :)

2011-04-05 @ 22:06:45
URL: http://cuoong.blogg.se/