HOME ABOUT CONTACT

it's not hard to make decisions when you know what your values are


det är underhållande samt hemskt att se hur en människa kan vända 180° bara så. jag menar ok, jag har gjort fel, ingen är felfri, men att vara så trångsynt som du. tänk längre, theres more to it. jag 20, du 20 omvärlden 60. jag trodde aldrig att detta skulle påverka mig, men det gör det. jag va så ung och dum, är fortfarande.
om jag fick välja skulle jag gjort ett och annat annorlunda. men att människor kan vara så onda, att några få ord kan få dig att ändra din omfattning om mig. att förstöra något så fint. jag tycker synd om oss, om mig, dig & situationen överhuvudtaget. att allt blev som det blev. jag saknar tiderna, jag tror att du också gör. jag hoppas innerligt att du känner detsamma. och om jag har fel, då har jag verkligen begått ett stort misstag genom att blotta mig, för mig själv, dig & omvärlden. men jag klarar inte av denna falskhet mer ..

förlåt.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Sofia

Nu har vinnaren av tröjan från BikBok utsetts, kika in för att se om det var du :)

2011-04-23 @ 16:29:05
URL: http://urmittperspektiv.devote.se