HOME ABOUT CONTACT

never allow someone to be your priority while you’re just their option


det blev en trevlig natt, mkt skratt :) mina systrar (räknar med chi thuy med i detta fallet, en av oss nu haha!) kommer nog aldrig växa ifrån mig.

jag vaknade sent idag. så det blev bara frukost med mamma, sen hann jag en runda på ikea med min pojkvän. köpte hem lite nödvändigt. sen åt vi korv på pölsemannen, de har så goo ketchup!
åkte runt lite här o där för att hitta en fin blomgrupp till min syster, men fann inget, istället hittade jag världens finaste orkidée. 7 stänglar, hur ovanligt?

sen blev de. middag. prat. leta biljetter, hem till mig, kareoke & nu ligger jag inbäddad i sängen.
tog inga bilder på mig själv idag, men någon lyckades fånga mig på bild, så dt får duga.

imorgon jobbar jag, på en söndag. längesen jag gjorde det.
borde nog sova nu, har inte fått många timmar sömn denna veckan.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

APAAA vadå räkna med chi thuy,vi har inte kommit in i gänget än, du e fort på väntelistan, vi ska avakta och se...fortsätter du så här lär det nog inte bli av...hahahah

2011-04-10 @ 04:11:52
Postat av: Anonym

med andra ord SKÄRPNING!!!

2011-04-10 @ 04:12:40