HOME ABOUT CONTACT

oh, for crying out loud


jag känner att min blogg börjar bli tråkig? jag har inga bilder att ladda upp och inget att skriva om, mina dagar är så tråkiga.

kan svara på frågor och tips från mitchelle iallafall ..

1. favvo parfym?
2. hudvårdstips?
3. vad är det första du tänker på varje gång du kliver ut från huset?
4. ser du dig sj om 5år?
5. fobier? ngt du verkligen hatar eller så?
6. länka musik kanske?
__________________________________________________________________________________________________________________

1. har alldeles för många parfymer, allt från gucci till britney. men min allra favorit doft är nog paris hilton heiress, den luktar typ godis, lite sött. det är många som tycker om chanel doften, no offence men den luktar kärring enligt mig.

2. hudvårdtips? ääh, det stryker vi. tar nt alls hand om min hy.

3. en ramsa jag haft i mitt huve sen jag började gymnasiet är, nycklar, mobil, pengar, & busskort. det tänker jag på exakt varje gång jag går hemifrån.

4. vill va min egen chef. kanske har jag en liten restaurang där jag jobbar med min man & en massa anställda. för jag vill kunna ta ledigt när jag vill. eller man? nä, kanske för tidigt. ska iallafall va RIK!

5. FJÄRILAR! HAATAR dom, äckligaste insekten någonsin. dom är fina att se på från typ 50 meters avstånd, men dock blir min kutning 500km/h när den närmar sig. mörkrädd & klarar inte av att vara ensam hemma när det är dåligt väder (jag vet, vilken tönt tänker ni, i'm just beeing honest).

6. vetefan hur man länkar. ngn som vill leeeera meej? plitti pliiis! nej? FUCK YOU DÅ!




Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: