HOME ABOUT CONTACT

the feeling when you think it's all perfect, then suddenly, just the smallest action makes it all go away

 

har haft en så jävla bra helg. köpt en massa saker. mår så jädrans bra just nu! känner att våren faktiskt är på väg nu, på riktigt.

 

på väg t malmö ihelg åt jag favoriten.

ska berätta en sak till er om mig nu. jag älskar glass, verkligen älskar. kan äta det när som helst, hur kallt det än är. även termometern står på -20 så jag jag stoppa i mig 1 magnum classic, twister eller solero.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: nina

TWIIIIIIIIISTER <3

2011-04-05 @ 01:05:03
URL: http://eatmerawlikesushi.blogg.se/
Postat av: - t

oooh du borde prova den andra twiiister ^__^ Den e faktiskt goodare (A) ihih

2011-04-06 @ 01:14:22