HOME ABOUT CONTACT

beauty is the promise of happiness


fortfarande sjuk. stensjuk. sista vilodagen imorgon sen ska jag rycka upp mig. har lite planer inför helgen så jag måste bli bättre!
iallafall, skulle träffa kusinen igår men hon ställde in och jag va för sjuk, vi matchar för bra! så ankan bjöd över mig, lillebror och syster för att mumsa på kräftor, så jag laddade ner en film som vi kollade på medan vi åt och efter det blev det en till film. bad teacher & step up 3, bra filmer. älskar kräftor btw!

gjorde nyss en storbeställning! är seriöst sjuk i huvet så mycket som jag shoppat den senaste tiden. snälla någon, spärra mitt visa kort och göm min dosa! :(

iallafall, bjuder på en outfitbild söndagen. nya jackan ♥


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: