HOME ABOUT CONTACT

make wrong choices, make mistakes. do it all over, how may times it may takes. learn


bloggen har legat död ett tag nu, jag har inte det däremot. fullt på gång hela tiden. återupptar från då jag skrev sist.
som sagt 28-30juli jobbade jag dag & natt. sista kvällen slutade jag tolv. drog ut, söp, dansade, blev full & däckade. not good at all. sen va det super väder hela veckan då jag utnyttjade varenda timme och var ute i det fina vädret. strand, bad, shopping, fiskade krabbor första gången i livet och njöt av maten jag själv hade fångat.
pappa blev 52, firade honom tre dar irad. tolvslaget på torsdag natt, självaste dagen och lördagen med massor av familjens vänner. insane vilka presenter han fick!
söndag spenderades i malmö med min syster och chi thuy.
nu är jag pank, (neh inte bankpank men plånbokspank. visacard iloveyou) därför har jag inte gjort något annat än att lekt hemmafru och sovit hela dagen.


förra söndagen på väla, osminkad och sliten


bakade muffins med syster. vanilj och choklad.





Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: