HOME ABOUT CONTACT

comments&answers

Nathalie om battles big enough to matter, small enough to win:
Hey :) Använder du circle lens ?

SVAR: hej på dig med :) jaa det gör jag, eller tror det är circle lens. dom är iallafall beställda från honeycolor.com och heter hyper natural brown.
sjukt billiga iochmed att det är 1års linser, dock har jag inte mina mer än 3-4 månader.
supersnygg blir man med linser men det är sjukt jobbigt att ha på sig linser då det blir suddigt och kan irritera väldigt mycket, tkr jag :D hoppas du fick svar på din fråga :)

Abb om iloveyoutoomuch:
Älskar din blogg :D:D wiiiee vad kul att du köpt en kamera, haha du kmr bara älska liiivet då (A) /Abier :D

SVAR: aaw, söt du är abir! haha, kul att någon tycker om min blogg. börjar få så mycket hatbrev och kommentarer att det är sjukt alltså -.-'
jag vet, älskar min kamera. dock suger jag på att ta fina bilder, men ska lära mig så gott det går haha ..



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: