HOME ABOUT CONTACT

if you argue with an idiot, after a while it is hard to tell who the real idiot is

mina dagar har bestått av shopping hela tiden. sjukt vad mycket jag shoppar. jag älskar rea!!
eftersom vi har stängt nu på restaurangen umgås vi mycket hela familjen tillsammans under dagarna. det har vi inte gjort på många många år ..
imorgon ska vi till danmark. heldag. ska upp 7,30 men jag är vaken ännu. kommer ångra det imorgon!

juste. många har frågat vart min julklänning är från. den är från nelly och kastade 399:-, jag köpte den under sommaren. nu är den på REA! så passa på, sjukt snygg klänning och överfin rygg ..


nelly 399:- 199:-


T om bubble beaautiful bath:
Funkar din blogg-app? :o

SVAR:
Ja det gör den, den kan vara lite trög ibland men om du loggar ut och sedan in igen då går det oftast att ladda upp inlägget.


PS. jag vet om att bilderna blir sjukt fula när jag mobilbloggar och man kan inte få dom i rätt storlek men det får jag helt enkelt ta. och + i kanten är att det ofta blir dubbla bilder, jobbigt. just saying så ni inte tror jag är värsta ego (A) haha, whoooteverhh ..



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: