HOME ABOUT CONTACT

living every second of whats left of my life

med snabb räkning har jag endast 8dagar kvar att leva. sen jobbar jag heltid på vår nyrenovarade restaurang! sjuukt tråkigt. ska även jobba söndagar! alltså 7 dagar i veckan. HEY, did i just hear you say you hate your life? try walking in my shoes :)

ELLAFALL (sa alltid så när jag var liten(till 17)haha) det är anledningen till varför jag försöker shoppa var dag, hitta på saker konstant och inte har tid med blogg eller internet mer för den delen.
det blir bara iphonen för det mesta.
just nu sitter jag i bilen på väg till kphm och ska förhoppningsvis shoppa ihjäl mig. så detta blir nog mitt sista inlägg någonsin. it's been a good year, love you all. bury me with my shoes and play the song halleluja by molly sanden on my funeral and most importantly my phone must be next to me.
i'll be watching over you from hellaven



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: