HOME ABOUT CONTACT

parajumpers & perfect jeans


en halv bild på min älskade jacka jag ska ha livet ut! (säger jag till allt jag köper! haha) och mina fina fina älskade jeans.
i got a thing for black jeans, and vaxed stuff. älskar vaxade jeans, lite halvblanka. har 13par svarta jeans, dubletter på vissa med, sjukt men i love black jeans! alltså 13 par som jag verkligen använder, räknar inte med dom som bara ligger i garderoben då. dessa köpte jag på gina tricot för 499:- sjuukt bra pris för de perfekta jeansen som verkligen sitter åt där de ska.



senaste 2 veckorna har jag köpt 7 par jeans/byxor. är sjuk i huvudet jag vet, handlar non stop, och grejjen är den att mitt konto inte växer, utan den har stått still fast jag jobbar och SPARAR, så vitt jag vet.

VARNING till alla mina läsare! skaffa inte VISAKORT!!!


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: sara

vart har du köpt jackan? :)

Svar: Hej :)Här är länken. Dock bytte jag ut pälsen till min egen, tycker svart päls inte ser så fint ut, men det är ju min åsikt ^^
http://www.monroeworld.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=203&artnr=G33B-34r&visa=1-600&Sort=Egen&Visn=Std
Trang Le

2012-12-20 @ 18:21:08