HOME ABOUT CONTACT

svenska spel, unibet, bet 365 ..

ville nämna att jag har blivit en stor fotbolls bettare (haha kan man säga så?) nu. första gången jag tippade vann jag och fick 900 spänn. igår vann jag 600kr och 550kr idag!!
det är inte värst mkt pengar men är jag grym lr vad?
förra veckan vann jag 170 och så fick jag även 11HELA rätt på europatipset, fatta hur grymt det är? fast fckk att omsättningen var så jävla låg den dagen. vann 6kr, vad är oddsen på det liksom!? fly förbannad, kunde vunnit många k där!  la ut 18kr och fick tillbaks 24. iallafall, är stolt över mig själv :D

fast dock inte över att jag spelar rätt mkt =( men spelar aldrig stort! max 100kr och inte en krona mer :)
TACK OCH HEJ FRÅN TRANG LE LIVEBETTARN :)


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: