HOME ABOUT CONTACT

to be honest, life isnt easy for me. & i bet yours aint better, so STOP the maddafckking hating


wanted to add. harrys was boring. we got fooled. blev lurade, ville se matchen, ringde dit imorse och reserverade bord, det gick inte att reservera. vi frågade om dom skulle visa matchen där, ja sa dom. vi gick dit i god tid. satte oss ner, beställde dricka och mat. klockan blev tio. vi frågade om de kunde byta kanal. DE HADE INGEN KANAL PLUS!! hur fan skulle de då sända matchen, korkade ko som sa ja på telefonen. så tin stressade oss, åt maten snabbt. stack över till shakespears på knutan. FULLT HUS där, kunde inte ens stå så vi drog snabbt till bilen igen och körde till söder, ingen tv på den puben nej. så vi stack till charles dickens och äntligen fann vi matchen. hann till halvlek. jag sa att dt skulle bli 3-1 & yes.

efter det drog vi till bulls och spelade lite biljard, lilla trang rensade bordet idag, är grym på biljard-typ.
klockan ett drog vi tillbaks till harrys då de andra ringde & sa att de var inne. vi fick gå in gratis iochmed missförståndet vid början. väl inne - tråååååkigt. började kvällen på blackjack bordet och vips där rök några hundra lappar -.-'


& YES! my life, my blog, my thoughs, my words, MINE MINE MINE, so stop complaining about me complaining wh*rekid :)

ps. jag har blivit spel beroende :( & ännu värre, jag tror jag tycker om att kolla på fotboll, vad har hänt med mig?!


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: