HOME ABOUT CONTACT

you only live once, but if you work it right, once is enough


imorgon blire malmö hela dagen. baby har fått egen lägenhet så vi ska åka till malmö och hämta alla hans grejeer och även en massa ska inhandlas. men ingen brådska tänker jag iochmed att mellandagsrean snart är här så vi avvaktar lite. känns så kul och spännande, lite som om att det är jag ska ska flytta ut och bo själv. han har lovat, eller fick honom att lova att 97% av all inredning får jag ta hand om :D superkul! i'll turn him.
nädå, haha. någon som har några ideer? vet inte själv hur jag vill ha det där, det ska vara killigt, fast ändå stilrent och coolt typ.

nu blire sovdags. har fått en stor finne?? i, ja ni läste rätt I ögat. så har gnuggat 3 dagar nu och mitt ena öga är kaos. svullen, röd & irriterad.
hur fan ska jag trycka finnen I ögat? gör skit ont ju, hjääälp!


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: