HOME ABOUT CONTACT

believe me when i say ..

vill inte göra något annat än att sova just nu men varför kan jag inte!?
är trött, ytterligare 7 veckor kvar. inte jobbigt alls, bara lång tråkigt, det är inte så mkt folk -.-' februari sägs vara sämsta månaden, o jag håller med ..

iallafall, hade kul i fredags. precis innan jag skulle åka t jenny hände en sak, va tvungen att dra t bank o polisen (mhm, vad det gäller kmr ni aldrig få reda på, HAA!! ) va där i 3 timmar, o åkte sedan hem för att packa o dra t mlm. väl framme fixade jag maten, eller, en viktig del av fonduen, nämligen soppan. som vanligt är det för starkt -.-' haha, men chau gilla den, vilket är good enough for me.
en massa prat om allt o alla, mysig kareoke även massa uppträdanden, sedan wii dance.
efter det gick vissa o la sig medan andra va uppe till 7.30 o spela kort o berättade spökhistorier, skrämde upp oss själva rejält haha.
har en massa videon fast har blivit dödshotad o får inte lägga upp d, tyvärr, bilder likaså ..

pallar inte berätta om lördagen, men hade trevligt.
gick runt på entré, hittade inget förutom en fin poncho. (vill ni ha bilder på mina inköp/outfits o sådant?)

lördag blev det kebabhouse+café viva, mysigt!



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Nina Dang

JAAA, vi vill ha massa bilder :D

2011-02-10 @ 21:29:59
URL: http://eatmerawlikesushi.blogg.se/