HOME ABOUT CONTACT

i will make it through the rain, i will stand up once again


hemma efter en misslyckad utgång för min del. träffade iallafall en del määniskor man inte sett på ett tag, vilket var trevligt annars var det tråkigt. fick en stämpel som vägrar gå bort och en jävla huvuvärk som bidrar till att min tinnitus äter min hjärna. livet är fan inte lätt just nu, dock hämtades jag av min pojkvän som stoppade om mig med massor av pussar så nu ligger jag skönt i min säng & lyssnar på california king bed och slänger in ett inlägg lite snabbt. klickade lite webbcam bilder med som jag bjuder på.



ps. har någon tips på vad jag kan göra med mitt tråkiga hår?

night.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Tarre

Your hair is looking good. Eller kortare stil? Vanessa Hudgens 2011? :P

2011-07-23 @ 10:20:25
URL: http://toan.blogg.se/
Postat av: Tarre

Eller nej. Klipp inte som hon, trodde hon hade en annan frilla. Har nog förväxlat henne med en annan snigging.

2011-07-23 @ 10:22:47
URL: http://toan.blogg.se/
Postat av: Trang Le

Tarre. Jag tänkte klippa mig som dig, kommer nog va snyggast i skåne, lätt.

2011-07-23 @ 11:58:54