HOME ABOUT CONTACT

now i know for sure, i'll always walk alone on this never ending path


snart ska jag upp och göra bästa islatten och så ska vi sätta oss i bilen och köra söderut. ser fram emot ännu en + dag! magen ska fyllas, plånboken ska tömmas och jaa det är väl det.

nu ska jag sova. trött. vill inte se ut som freakshow på morgonen, vilket jag brukar göra på fyra timmars sömn. not so good. well, doen not matter, för dagen ska spenderas med min kickbikepartner ♥



mysiga kläder, slängde på oss första bästa & tog en utflykt till råå. kan svära att vi förlängde våra liv där, kanske lite för mycket till och med.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: lisa

Kan inte du göra en ´´tour´´ i ditt hem??asså visa huset,rum osv??

2011-07-21 @ 11:49:27
Postat av: Trang

Lisa: jo, jag kan försöka göra ett video inlägg och visa :)

2011-07-21 @ 13:47:11
Postat av: - nina

Haha så jävla roligt vi hade gumman! <3

2011-07-21 @ 17:10:55
URL: http://eatmerawlikesushi.blogg.se/