HOME ABOUT CONTACT

thoughts and love for all of you


finner inga ord för det som hänt i norge </3

är så jävla förbannad, ilska! vill inte skriva om detta men måste, whatthefuck tänker dom, rövhålet skulle tydligen bara få 14år enligt aftonbladet. alltså whoot? och som vanligt så förkortas straffen i vårt upfucked society och snart kommer han vara ute igen. jag hoppas och ber på att när den fckhålet släpps att någon kör in en kniv i ena ögot på honom, klipper hans tunga, skjuter hans öron, bränner hans ansikte och skär av hans lilla pillegrej och låter honom förblöda till döds. eller nej, låt honom leva för han ska fcking lida. och dessutom så är detta ingen människa, det är en sak, och borde från och med idag kallas för det, för en människa skulle aldrig göra något sådant.


förlåt mig för att jag verkar vara en ond människa, men fan jag är ett jävla helgon.

ps. alla som tycker att jag är grov, tig. - alla ni andra som agrees, love.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: