HOME ABOUT CONTACT

what the world really needs is more love and less paper work


solningen imorse resulterade med seghet & huvudvärk. efter en tupplur, 2 koppar kaffe & 1 redbull är jag fortfarande lika alert. stendöd det vill säga. iallafall, någonstans långt, djupt inne i min ickefunctional hjärna just då fanns det en snutt decency kvar som tvingade mig upp & laga middag till famlijen. god middag som vanligt.



21.30 baby ringde & sa att han va på väg hem från jobbet & att jag skulle vara klar för maxi när han kom hem. det blev nej först men han lyckades få med mig iallafall. glad för det för jag hittade sötaste ballerinorna där inne för under en hundring each, ain't life goood? fel storlek men det går, glaaa chaj iallafall :D



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: