HOME ABOUT CONTACT

wherever you go, no matter what the weather is, always bring your own sunshine

det blev en tidig morgon idag. steg upp & solen sken, iphone ljög som vanligt. måste lära mig att sluta lite på den korkade appen. iallafall, städade lite i rummet, fick inget gjort typ. kände iallafall att jag förtjänade en belöning så jaaa, jag tog två handukar, ett stort glas isvatten, chips & oljan & la mig på balkongen. måste säga att jag älskar att ha min egen balkong! ligger här nu o bara njuuter av solen, så länge den är framme ..

& juste, termometern står på traang°C, loving life at this very moment ♥





Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: t h i en #LEGGO

snygg du e chi oi ! <33333

2011-06-30 @ 13:22:20
URL: http://thientingelingle.blogg.se/