HOME ABOUT CONTACT

the secret of having a personal life is not answering too many questions about it.

en sån här nothing-to-do-list


Namn: trang
Födelsedag: 20 november
Hemstad: helsingborg
Ögonfärg: mörkbrunt
Hårfärg: ljust, askbrunt/blont.
Längd: 157, hello shooorty!
Höger/Vänsterhänt: höger
Värsta vana: sover för lite
Stjärntecken: Vädur
Sko-stlk: 35-36
Är dina föräldrar skilda: nej
Kär? djupt förälskad

Skor idag: burberry gummistövar - skulle hämta tidningen

Outfit idag: shorts & stor t-shirt

Din svaghet: haha, skämmigt.
Dina rädslor: skämmigare, typ mörkrädd, nyss lärt mig att sova ensam med nattlampan av.

Mål för det här året: ha kul!
Mest använda fras på msn: använder inte msn

Det första du tänker på när du vaknar: snälla låt klockan vara 03
Dina bästa kännetecken: säg du mig
När går du och lägger dig: alltid för sent
Mest saknade minne: hela högstadiet

Du? ja?
Svär: va det ens en fråga?
Sjunger bra: HAHA
Tycker att du är attraktiv: dt finns stunder
Kommer överens med dina föräldrar: nej
Gillar åska: vem fan gör det?
Spelar något instrument: räknas visselpipa?
Äger en iPod: nej
Går till kyrkan: verkligen
Sover med gosedjur: hej jag heter treårgammal
För dagbok: blogg?
Dansar i regn: springer 50km/h
Sjunger i duschen: nej

Senast du: vad?
Skrattade: under all about steve
Grät: alldeles för ofta
Filmen du såg: all about steve
Tuggade tuggumi: ett tag sen.
Drog ett skämt: joke
Sång du sjöng: bumbibjörnarna

 

fan va onödig jävla lista, att jag ens avslutade den.  jaja, lika gärna posta den nu när jag ändå gjort den.

 

imorgon ska jag fan dra in t stan. nu blir det sängen iallafall.

night.

 

 



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: