HOME ABOUT CONTACT

Courage is doing what you're afraid to do. There is no courage unless you're scared.


en rolig grej jag upptäckte nyss. tänkte dela med mig med er, men lite skämmigt. jag är fortfarande i CHOCK! ledtråd (vilket avslöjar allt om ni är smarta) är trang+missasiagrejjsimojjs=SKÄMT. jaa whatever, as if you care.

iiiihh alla fall, så har jag jobbat idag. hela dagen & kommer tydligen göra det hela veckan, trodde jag skulle jobba till onsdag men det blev till fredag istället för käre bror är på semester, gött för honom när han lever livet i 25+ grader & jag står & friterar kyckling, no no no, of course i'm not complaining.


jag & sötaste kusinen innan the tivoli. tack för att du inte sticker trots mina utbrott ibland ♥


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: thao.

<3

2011-05-26 @ 01:09:34
URL: http://lightasfeather.blogg.se/