HOME ABOUT CONTACT

home is whereever im with you


bad update? a reason for that? been f-ing working hela veckan. jobb idag med egentligen men brorsan insisterade & ville jobba så jag fick ledigt? hur bra?
iallafall. blev väckt tidigt imorse, gjorde världens bästa pasta tallrik med fet ostsås o tryckte i mig en portion tillräckligt stor för att mätta en hel familj. nu har jag suttit med 3c, energidricka & massa annat gott o catchat upp allt de jag missat under veckan. tänkte kolla på någon film men det är jag för lat för så nu tänker jag göra en stor beställning & längta tills mina saker kommer hem. aint life good? ser fram emot nästa vecka, cuuuz according to iphöne, the weather will be veeeery summeriiischh ..


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: