HOME ABOUT CONTACT

living the life i've imagined, going confidently in the directions of my dreams


jag blir sa glad nar jag kikade in pa bloggen nyss att jag fortfarande har lasare som foljer mig dagligen, trots min skammiga uppdatering :) but i promise, sa fort jag ar tillbaks till sverige sa blir det massor med bilder & karlek till bloggen. hort att sverige har haft alskvader, & har har jag 32+ och en massa regn alltsa fukt, smuts, stanna hemma, blek yea u get the point. det ar sa typiskt, weather plus trang is a big NO NO.

alla som forvantat sig presenter, forgive me. there'll be no :( vadret tillater ej som sagt.

hat alskar vietnam. men alskar livet! thats all for now.
LOVE! ♥



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

kom tillbaka snart...saknar dig jätte mkt

N.L

2011-05-02 @ 20:53:05
Postat av: thao.

saknaaar dig! <3

2011-05-05 @ 00:05:12
URL: http://lightasfeather.blogg.se/