HOME ABOUT CONTACT

i could follow a rainbow to its end, and still never find a better friend


mått såhär sisådär denna senaste veckan. slapp kropp, dålig hy, håret vill inte hänga med längre & allmänt seg.
men nu ska jag rycka upp mig för imorgon är det sista arbetsdan denna veckan sen är det fest hela helgen.

fredag blir det fira mamma som blir 51 ♥ med stormiddag på 50 gäster, laga mat hela dagen då ja. senasre mot kvällen blir det snabbfixning med nina och sofia, det blir även förfest med hemmagänget och sedan utgång :D

lördag är jag ledig på morgonen fram till tre, jobb från 15-19 sen bussen mot landskrona med sofia, göra ve oss och vidare mot malmö för att fira ännu en födelsedag och sen blir det utgång mot natten där med.

söndag blire god käk och lite shopping sen hem till helsingborg igen då vi ska fira min kusin på hennes 20år dag.
& därmed är min helg planerad ut till topparna och jag har så mycket att tänka på just nu, mkt att göra, kmr aldrig hinna! skojar, peppar peppar. JAG SKA HINNA!

LOVE BABYLOVES! <3


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Cuong Le

Vem är kusinen som du ska fira, som blir 20 år? :O

2011-11-03 @ 23:19:52
URL: http://onelifelefttolive.blogg.se/