HOME ABOUT CONTACT

suicide is a permanent solution to temporary problems

seriöst, skämmigt att skriva det men jag va på väla imorse igen, det är en galen urförsäljning på gamla carlings lokal där som säljer ut dressman kläder. ja, jag vet ni tänker dressman? men när dressmankläder kostar 30 spänn så blir de automatisk mycket finare. jag hittade dock bara tre bälten och inget annat. eller jo! två halsdukar med, likadana. nina babe, u want one?

efter väla åkte vi till restaurangen där vi va i två timmar och sen åkte vi och handla och hämtade ut mina paket från nelly och hm. GÖTT! stod att hm beställningen skulle komma först 9:e januari men jag fick det idag! svinsnygga jeans, ska bara sy om dom lite. köpte även jeans på carlings förra veckan, mycket att sy ..



Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: