HOME ABOUT CONTACT

trust is a funny thing; you never really know if you can trust someone, until you find out you can't


sjukt kul imorse, gjorde en rolig trip tidigt klockan 5.00(!!!!!) på morgonen med pappa och syskonen, en stor outlet drog igång idag på ett lager så vi gick dit och köade. öppningen var sju men passade på att käka frukost på mcdonalds men vän framme där insåg vi att frukost inte börjar så tidigt så det blev bigmac&nuggest. say what? sjukt ångest.

har tränat nu 2-3 gånger i veckan sen jag skaffade gymkortet, fett stolt över mig själv! låter dumt kanske men känner verkligen att kroppen är mer slim och rumpan lyfts haha.

så nu väl hemma kokar mitt rum iochmed att en hel vägg i mitt rum är av glas och solen skiner in trots att det är minusgrader ute. kan inte somna om ...



juste, glömde säga att jag inte hittade något på outleten alls, inget fynd för mig inte. ELLERJO! höll på att glömma, ett par träningsbyxor/mjukis för 28kr(!!!!) haha, sjukt dålig kvalité though ..


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: John

Vad var det för outlet :o

2011-11-16 @ 11:09:29
Postat av: Trang

en skit stor vid dalhem typ. det finns en sån stor lokal där nära tropikariet dom brukar ha massa gula lappar på fönstret om du hare märkt det. fanns massor med märkesgrejer :) dom har öppet i 19 dagar.

2011-11-16 @ 16:41:09
URL: http://traangle.blogg.se/