HOME ABOUT CONTACT

yet i do find myself in less perfect circumstances


vill ha grönt håååår! hade det, men min outvecklade hjärna just då valde att färga det i chokladbrunt?! and now i got oranga/röda skiftningar i håret som nu vägrar gå bort, panik in the house right now. ska snart va en vecka i solen och jag kommer se ut som en brinnade låga, sadstory :(

iallafall! goda nyheter, fast kan inte dela med mig. sämst i know :)
miljoner tankar och ideer som slåss i mitt huvud just nu, jobbigt situation. men å andra sidan borde jag inte klaga för i got a pretty good life, i think.


& i definitely got a big egooow .. or?

ps. bläddrade nyss bland mina inlägg, fyfan vad jag blandar engelska & svenska. gör sällan det när jag pratar, typ never? & fan va tråkig blogg, men kul att you find my blog very interesting or youre just very curious ..


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: - nina

S to the nygg

2011-09-24 @ 00:53:20
URL: http://eatmerawlikesushi.blogg.se/