HOME ABOUT CONTACT

20 years old and already on the top of my mountain

så jävla stressade dagar. mitt huve har inte alls vilat. men nu är det fan officiellt!

JAG ÄR 20 ÅR GAMMAL OCH ÄR EGENFÖRETAGARE!
Köpt min egen restaurang, för mina egna pengar, som jag själv slitit för.
Det är mitt DRÖM jobb, att ha mitt eget, att vara min egen chef, att jobba med mat och
att ha de absolut BÄSTA arbetstiderna. jag jobbar endast från 9.30-15.00 vardagar och är ledig lördag & söndag.
kan det bli bättre? jag är så lycklig, det ska gå så jävla bra, hade premiär i måndags och vad kan jag säga mer än att jag är så lycklig! grattis till mig själv haha! :D
är så jävla duktig, men skulle inte klara det utan min familj som betyder allt för mig <3 allt stöd och hjälp jag får, speciellt av min syster som är erfaren och så sjukt bra på allt hon gör! hon är seriöst min idol när det gäller arbetsfronten. brevid henne framstår jag som en liten mus men jag tröstar alltid mig själv med att jag har 8 år kvar på att bli lika smart som hon är <3

iaf, så därför hinner jag inte blogga om outfits eller dagen iochmed att hela min dag går jag svartklädd och luktar mat.
men i'll be back :D

numera är jag snäll flicka som lägger mig tidigt och vaknar tidigt. snappade lite poser till er på hur söt jag är när jag är hemma och trallar runt i mina myskläder/pyjamas och söta inneskor.
nu ska jag sova gott i min nyabäddade säng och drömma mig bort till las vegas resan som aldrig blev av (inställt pga ↑), men detta är ju sååå mycket bättre!






Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Anonym

Grattis!! Vad heter din nya restaurang? :)

2012-04-04 @ 21:23:04
Postat av: Anonym

tack hjärtat :))love uu

2012-04-05 @ 00:23:52
Postat av: Jockää

åååh nice, GRATTIS GRATTIS Trang =DD

2012-04-07 @ 04:58:25
URL: http://jockesmiile.blogg.se/