HOME ABOUT CONTACT

made my day <3

ååh, vad glad jag blir :D såg denna goa kommentaren när jag loggade in efter en sjukt stressad och jobbig dag.

skulle du kunna tipsa om bra hemsidor och köpa kläder ifrån?? det är så att jag snart ska ha bal, skulle du inte kunna tipsa om fina klänningar till ett bra pris, om det inte är för mycket begärt, nu när du är upptagen med din karriär... älskar din stil och din blogg! xx

SVAR:
visst kan jag det, men jag handlar på de typiska sidorna som alla andra gör.
såsom, www.ginatricot.com, www.hm.se, www.nelly.com, lindex, kappahl, ellos ..

inga nyheter som sagt, men dock jag jag tipsa om vart jag beställde min balklänning :)
sidan heter www.dhgate.com, om du loggar in där och trycker in på Wedding & Prom så kommer du att hitta en massa balklänningar. det bästa med balklänningarna är att du kan beställa den efter dina mått och vilken färg du vill att den ska vara. priset kan variera från 500 till cirka 2000 beroende på vad du väljer för modell och så är det ju frakten med. min klänning kostade ca 1300 inklusiv frakt och det är ju inte allt så farligt iochmed att det kostar minst dubbelt så mycket att köpa en färdig klänning i en klänningsbutik i sverige. jag hade inte så tur så min klänning hamnade i tullen (betalade 381krextra för att hämta ut den) och så var jag så sent ute så min klänning kom typ två dagar efter balen -.-' typiskt liksom.
en del klänningar erbjuder free shipping och det är skit bra då shippingen kan vara rätt mycket.
OCH, var ute i god tid. min klänning skulle vara framme efter 21 dagar men det tog 23 dagar, så räkna med minst en månad shipping för säkerhets skull :) plus att kvaliten är ju inte den absolut bästa men klänningen var superfin irl och passade mig perfekt!

hoppas mitt inlägg hjälpte dig, puss! ♥


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: