HOME ABOUT CONTACT

make me happy by spoil me

veckan har varit tuff för mig, mycket jobb som fan. så sjukt mycket pappers arbete det har varit och nu kommer det bara mer och mer. och har inte kommit in i en rutin ännu iochmed att allt är så nytt men det kommer väl ..

fick låång helg, tack och lov för det. behövdes verkligen! jag höll stängt långfredagen, lördag, söndag & idag. varit med min underbara familj, slaktingar och vänner. har varit i göteborg och festat tills jag inte litterly didnt feel my toes nomore. vi var ett gäng på härliga 10pers som bokade två rum på scandic opalen, det blev fotbollsturnering på morgonen (07.00!!!) och sen shopping, fotboll igen, ombyte, lite fixilifix och sen drog förfesten igång. blev inte så mycket förfest för min del men kul hade jag så länge det varade :D vaknade tidigt imorse, drog ner till hotellfrukosten och sen körde vi hem.
var hemma runt tre tiden så det blev att stoppa i mig en skål nudlar snabbt som attans och sen vidare för jobb. kom hem runt halv åtta och nu sitter jag här och bloggar lite för mina underbara trogna läsare <3

sjukt sliten just nu så ska försöka och lägga mig tidigt. vädret kommer sukagug resten av veckan enligt iphone så jag kommer säkert vara superdeppri resten av denna veckan!
tack tack regniga måndag -.-'



↑ såhär har jag sett ut i två dagar, orkade inte byta om när jag kom hem iochmed att jag ändå var smutsig och på väg till jobbet så bytte jag ut skorna till uggsen, vinterjackan och satte på min mössa - zöt outfit yo.

SER NI MITT HÅR? så himla glad, det har typ blivit ljusare i topparna automatiskt, eller för att det är sjukt slitet på topparna, men det skiter jag fullständigt i, så snyyggt. OMBRE BABY!


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: