HOME ABOUT CONTACT

where i'll be, there shall ego be

otroligt fin dag denna soliga lördagen. stressade och gjorde ve mig till förlovningsmiddagen på cirkus 10-15min(!!) blev väl godkänd trots den lilla tiden jag fick på mig. väl framme hos kusinen blev det traditionell vietnamesisk förlovning. jag var en av damerna som fick "bära gåvobrickorna" som var fint gjorde utav brudgummens familj. allt var så fint och vad tror ni jag gör när jag står där brevid och vittnar denna fina vackra arrangemanget, jo jag LIPAR haha, okej lite att ta i där men mina ögon fylls med tårar och blir så glaad för min söta lilla kusin som nu är förlovad.
jag är en så sjukt svag tjej när det gäller typ ALLT, känslomässigt då. blir alltid tårögd, typ vid slutet på alla filmer, när någon håller ett tal, när jag ser någon ha det dåligt, när jag har kul, när jag är ledsen. kan typ säga med handen på hjärtat, utan överdrift att jag fäller minst en tår var dag.

kan inte tänka mig mig själv på mitt bröllop, kommer ju vara CRYBABYRIDE. finns det någon hjälp mot detta? haha

iaaaaallaafaaaall .. det bjöds på god mat och trevligt umgänge, typ bara släkten. sen drog killarna ut och spelade biljard för att två timmar senare komma hem och hämta oss då vi bytte om och drog till bowlinghallen och spenerade en supertrevlig timme där. vid elva slaget körde vi t mezo och det blev ytterligare en timmes chitchat där.
nu är jag hemma, eller har varit det ett tag nu och ligger i min sköna säng och har aldrig varit mer sugen på vatten men orkar inte gå ner. fotat en massa bilder innan jag gick och la mig. även min outfit jag hade idag mot kvällen. bilder från dagen kommer imorgon.
LOVE


spetslinne, byxor, transparent blus/skjorta - H&M, bälte - missäy, skor - nelly


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: