HOME ABOUT CONTACT

pretty woman, walking down the streets

vart' helt död efter resan, men ändå inte liksom.
kom hem i lördagsmorgon, vid sju tiden. early morning. sov i 4h tills det var dags att vakna och jobba. det blev först en efterlängtad hemlagad lunch innan jag fick dra iväg och jobba i 3h. sen var det en snabb runda på väla och fyndade 4par skor! på typ en kvart. hur lyckas jag undrar jag ibland? visar iallafall bilder när jag orkar ta bild på dom, om jag orkar :)
 
idag, eller igår söndag. drog vi till malmö tidigt på morgonen för att äta en god buffé och sedan shoppa lite till .. blev en lugn dag för plånixen idag, tackar döda entré för det dock!
 
firade även mig älskade vackra syster hela dagen idag och lördagskväll då hon nu är hela 29år UNG!
 
nu ska jag sova gott i min stora sköna säng och så väntas en vecka jobb. fullt med planer inför helgen och jag längtar :D
 
 
outfit.
blus - bikbok (köptes i lördags tillsammans med skorna på bilden) / shorts - gina / loafers - bikbok / väska - friis&co / klocka - MK


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: