HOME ABOUT CONTACT

the more sofisticated look for me

 
 
idag direkt efter jobb skyndade jag mig hem, snabb dusch och fixning inför mysmiddag med familjen på färjan till helsingör där dom serverar havsbuffé. klädde upp mig lite och satte på mig mina "kärring-skor" jag köpte för 2år sen som jag aldrig tagit fram. ni vet såna onödiga köp man gör ibland bara för att man sett att någon bloggare eller en fin tjej på stan hade på sig just dom? om inte, så jaa. jag ÄR SÅN - sån som ser att något sitter snyggt på någon och bara måste ha det själv. tror nästan alla tjejer har lite "sånt" i sig, haha .. eller har jag fel?
i skrivande stund tänker jag på en fråga jag fick för ett tag sen om min "personliga stil", ska snart slänga upp ett inlägg till er om just "egen stil" ..
 
iallafall, tillbaks till mina skor. det är en sån där typisk sko som du tycker är skit ful men ändå fin liksom. inte högklack och inte låg, typ 6-7cm. och för att göra dom mindre fula så påpekar man liksom att det är äkta skinn var gång någon blickar ner på dina skor, och så säger man själv att dom är så himla fula enbart för att personen framför dig ska säga emot. ja, exakt. knäpp i huvudet tänker säkert vissa nu, jaa, jag får väl vara det då .. 
 

xoxo .. /knäppgöken
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: