HOME ABOUT CONTACT

christmas party tour

ååh, vettni!! jag ser fram emot nästa vecka så sjukt mycket :D
ska stänga restaurangen och va ledig 11dagar irad, så obeskrivligt skönt det kommer att vara.
bara umgås med familjen under jul och nyår. har dessutom en MASSA planerat med mina vänner!
 
spikat just nu är iallafall
21:e AE fest i malmö
22:e FR fest i helsingborg
23:e AI fest i göteborg
25:e FR fest i köpenhamn(?)
 
iallafall, kommer slita ut mig totalt! sen ska jag jag vila ut hela morgona och shoppa på mellandagsrean på eftermiddagen resten av min ledighet.
 
nu gäller det att hitta "juliga" outfits till dessa evenemang med. har alltid varit "ojulig" på julen men det ska jag ta och ändra på iår!

 
en fin ljusdekoration jag fick av söta ellinor på min födelsedag. mitt rum är så himla kallt om vintrarna så jag tänder alltid en massa ljus och har det övermysigt för mig själv.
på bilden syns även mitt chiliträd som jag planterade i somras, från frö till frukt.


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: