HOME ABOUT CONTACT

holiday love

hej alla kära, god jul på er :) lite sent men bättre än aldrig visst?
 
har haft en underbar ledighet hittills, shoppat en massor och umgåtts en massor med alla. ätit en massa god mat också!
 
idag började mellandagsrean och såklart missar jag aldrig något sådant. befann mig på väla strax innan tre och stannade där tills stängning, fick med mig en massa fint hem och imorgon fortsätter jag. ska till malmö och spendera lite pengar där med!
 
såhär såg jag ut idag, med min älskade kappa från zara jag fick på min födelsedag och min nya svarta kärlek ♥
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Cuong Le

Snyggt outfit! Du fann en beanie alltså... Och det var jag som köpte jackan åt dig från London, sluta myta, hahaha -.- :P

2012-12-27 @ 09:46:52
Postat av: steph

snyggaste kappan!

Svar: taack :D
Trang Le

2012-12-27 @ 12:47:21
URL: http://pinnay.blogg.se