HOME ABOUT CONTACT

if people are trying to bring you down, its only because youre above them

 
full rulle för mig hela denna lördagen. städade rummet såfort jag steg upp från sängen, när rummet blev rent och snyggt sminkade jag mig snabbt och klädde på mig för lite jobb. klockan fyra mötte jag upp min syster på söderpunkten där jag va inne på dinsko, fyndade ett par enkla pumps då dinsko där ska läggas ner.
efter det åkte vi till ikea för lite mat och fika, sen in till väla där jag hämtade mitt paket på zara. blev en snabb jakt på present till en vän som vi skulle fira senare mot kvällen. åkte hem, lite sminkpåfyllning, klädbyte och sen körde vi till billesholm för födelsedagfest. bjöds på tacos, dans, kareoke, en massa sprit och beerpong (som jag typ suger på!) - trevligt sällskap var det med :)) 
 
kvällens enkla outfit
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Jenny

Åh vart är tubtoppen köpt från? :)

Svar: Hej :) Min topp är köpt på newlook.
Trang Le

2012-12-04 @ 14:53:54