HOME ABOUT CONTACT

just another new years eve

precis som alla mina andra nyårsafton så ska jag spendera denna kväll hemma, med familjen, nära och kära.
mina föräldrar vill alltid att familjen ska vara ihop vid tolvslaget, och på något sätt får de alltid som de vill.
vi barnen är lite svaga för mammas och pappas vilja, vill ju inte göra de ledsna.
dessutom är det rätt mysigt att ha familjen vid sin sida när man kliver in i det nya året :)
 
iår är det vår familj som ska fixa nyårsfesten, vi har bjudit hit ca 60pers. vi kommer att bjuda på en massa god mat, massa dricka och massa dans. förberedelserna är redan i full gång. musiken behöver fixas, mat behöver inhandlas, såsom alkoholen och raketerna.
 
& jag har ingen fin klänning att ha på mig, vill ju ha en långklänning denna nyår men har ingen fin. och hinner ju inte handla något? tråkigt.
får väl mixa ihop något jag har hemma och maxa upp det med något fint halsband, hatar att vara ute i sista minuten.
sämst är jag!
 
bild från förra nyårsafton på mig och älskade cuong ♥ iår firar vi ihop igen!


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: Cuong Le

varför har jag inte sett dessa bilderna på fb tidigare? Lol!

Svar: haha, du vet hur jag är! varför ens fråga tönt :D
Trang Le

2012-12-29 @ 10:13:29