HOME ABOUT CONTACT

ombre of the day

inte fått så mycket gjort idag. vaknade vid ett, slängde på mig lite smink medans jag drack en kopp te.
plockade undan granen tillsammans med min pojkvän och sen pkte vi iväg för att handla.
köpte lite snacks och engångsartiklar till festen och tog en snabb runda på ikea.
 
klockan sju var vi bjudna på mat hemma hos min syster. som vanligt var maten delidelicious.
vi var runt tio personer där, och som vanligt efter maten blir det iphone-fest.
bjöds på dricka, frukt, snacks och godis som vi gamade på till en film, drag me to hell.
en utav de löjligaste skräcken jag sett. så för er som inte sett den, lita på mig - den är INTE värt 1,5h av ditt liv :)
 
dagens. tröjan fyndade jag på h&m häromdagen för 75:-
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: