HOME ABOUT CONTACT

summer baby, where ya at?

godkväll på er alla. just nu har jag för mycket känslor på gång samtidigt.
 
 
ledsen - för vädret, suttit och kollat på bilder från sommaren och tunisien, sjukt så brun jag va!
är så jädrans blek nu, ska ta tio minuters solsemester innan veckans slut asså, behöver det! kanske tillochmed x2?
 
glad - för att jag nyss beställt en massa massa grejer, smågrejer som stora.
dock ett par saker från kina så frakten dröjer som fan ..
 
frustrerad - över att jag råkade somna vid tio och sov i en timme och är superpigg nu! sjukt irriterande när det händer -.-'
 
halvdeprimerad - över min vikt? min ideal vikt (för mig, min kropp och min längd, min form) är 47kg.
kommer inte ihåg senast jag vägde så. nu väger jag 52kg, allt sitter fel på.
kan inte ha mina tighta klänningar på mig och jag vill kunna vara fin inför jul.
detta kräver viktminskning, alltså äta lite mindre portioner, ingen läsk och chips på 1vecka.
(om ni undrar, ja det räcker för mig för att gå ner 3kg/vecka då jag äter så sjukt mycket mat, chips och dricker läsk ständigt)
 
semesterbränna - marry me?


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: