HOME ABOUT CONTACT

the thing with bragging

okej, såhär ligger det till - enligt mig.
 
så vitt jag vet är detta MIN blogg, MIN "dagbok" MINA tankar, alltså det jag skriver är liksom vad jag tycker, tänker, gör, ska, vill ..
 
när jag gör saker, hittar på saker med mina vänner och min familj, köper grejer, shoppar och äter gott så vill jag ju självklart blogga om det i vissa fall. och för vissa klassas detta som att "skryta"? och jag påstår att jag "är något"
och visst, när jag kollade igenom, man kan ju välja att tro att jag "skryter" och att jag "är något" om man väljer att se det på det viset, men NEJ? det är inte så!
 
enligt MIG blir en blogg intressant när bloggaren skriver om händelser i ens liv, resor, shopping och fest, och visar detta genom bilder. speciellt när en bloggare visar upp sina outfits och saker den inhandlat, älskar det och inspireras av det till max!
så när jag lägger ner mycket pengar på ett par skor eller en väska till exempel så vill jag gärna visa upp den.
tänker att det kanske uppskattas och gör min blogg lite roligare att läsa
och för det ska jag stämplas som en "skrytare" och att jag har mycket "luft". ALLTSÅ NEJ! SLUTA tänka fel och negativt människor!
man köper ju inte en fin grej för att lägga undan den och gömma den. och ja, jag visar stolt upp grejer jag lagt lite mer pengar på. tror att nästan varje människa känner så?
 
det vore en annan grej om jag sitter och skriver att jag har så jävla mycket pengar, är så jävla rik och kan köpa hittan och dittan och göra exakt vad jag vill. men det gör jag inte, jag kämpar också för mina pengar, jobbar från 9-5 varje dag och försöker spara så gott jag kan men då och då vill jag unna mig själv något lite extra fint.
passar det inte DIG så sluta läsa och skriva massa elakt till mig och andra.
 
och en del väljer att säga "jag bryr mig inte" men JAG GÖR, jag på något sätt stör mig på när folk tänker fel om mig. kanske dumt att erkänna att jag gör det iochmed att folk kanske vill åt en på det viset men det skiter jag i.
vet att detta inlägget kanske inte spelar någon roll och inte är så djupt och att en del inte ens orkat läsa igenom det hela trang le har att skriva. men jag vill ändå skriva av mig.
 
SLUTA PÅSTÅ SAKER, SLUTA DRA EGNA SLUTSATSER, SLUTA SPRIDA RYKTEN, SLUTA SMUTSKASTA ANDRA! Det påverkar så jävla mycket, om det är något du hört, sprid inte det vidare som om det vore "fakta".
jag är så jävla trött på att folk har sagt att jag är si och jag är så, JAG ÄR INTE DET!

jag är den personen som du aldrig kommer lära känna om du fortsätter att tro på vad folk säger om mig.
att sprida falska påståenden om folk och få för sig saker om folk är fel.
 
 
 


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: evaly

så bra chi trang! detta behövdes (y)

Svar: låter lite smådumt när jag läser det igen men vafan. sluta upp med skiten visst eva! :D
Trang Le

2012-12-28 @ 01:38:00
Postat av: carro

Fan va löjliga människor är.
Jag tycker det är bra att du säger priset, vart du har köpt kläder, delar med dig om din dag osv. Är säker på att många undrar bortsett från mig själv. Just keep on blogga like u always do. fuck alla haters..

Svar: Mhm! U got that one right ;)
Trang Le

2013-01-08 @ 13:32:33