HOME ABOUT CONTACT

answer zzz ..

J om looking forward ..:
jag orkar inte så snygg du ärrrrrr. Kan du inte visa en video på hur du sminkar dig?

SVAR: haha, tack så jätte mycket! gud, vet inte hur jag ska svara x) är så sjukt ful utan smink, vet inte om jag vågar?! haha, liten tönt här som inte vågar visa sig utan smink ja .. alla mina läsare kommer ju springa för livet och radera min blogg från deras system haha
nä, men skämt å sido, ska faktisk försöka samla mod och visa mig utan smink på bloggen :) om ni lovar att inte springa!

Bina om battles big enough to matter, small enough to win:
hej, vart har du köpt den blåa kavajen? :) sjuukt snygg!

SVAR: hej bina :) den är köpt på vero moda, kostar 399:- om jag kommer ihåg rätt, den är supersnygg! piffar upp vilken ourfit som helst!


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: