HOME ABOUT CONTACT

burberry rain boots


en av anledningarna till att jag ville till stockholm sist var för att köpa burberry bootsen jag spanat in länge på nätet. när jag väl kom dit (hade lagt undan ett par i min storlek) och såg dom irl drog jag direkt ut 2700 från plånboken och var seriöst överhypad. men sen skulle jag ju prova dom med. dom såg ut att vara så jävla perfekta när jag höll o dom, på alla sorts sätt det finns, men fyfan jag såg ut som en clown. mitt hjärta stannade. kan inte fatta att mina drömskor som är så fina i designen och så perfekta i sin stil var så jävla FUL i modellen.

ni vet när man fastnat för något och har bestämt sig för att köpa det och sen så visar det sig att man inte passar i det, kan ni fatta hur mycket jag dog då. ninja du vet iallafall, & jag tänker på dom än idag. bör jag köpa dom iallafall? dom satt så taighta där nere och var så sjukt stora där uppe. badade i dom.

men velar fortfarande. ska kanske till stockholm igen nästa helg, bör jag köpa dom? är det värt det, HJÄLP!




Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: