HOME ABOUT CONTACT

i love shoes

var och åt lunch på väla med baby idag. så jag va ju tvungen att kolla snabbt i butikerna och hittade så jävla snygga skor inne på dinsko. velade mellan svart & brunt men brunt är ju så jag så det blev ett par bruna. kan även ha de på våren och älskar att de är typ halvslitna, lite vintage känsla ju nöw :)



& så vill jag visa er dessa som jag köpte inne på mango senast jag var i danmark.
gud vad jag längtar till sommaren! jag älskar den hära pocahontas looken, vågigt risigt hår med något slappt och bekvämt & så mocka och fransar i brungul nyans, åååh, så snyggt!



ursäkta de kassa bilderna, tog snabba bilder för nu ska jag packa inför helgen :D ska bli kul!
mobil bloggar väl då & då lite små inlägg till er, LOVE!


Namn: ------------------------- E-postadress: --------- URL/Bloggadress:

Kommentar: